26 mei 2014

MWL#15: eindelijk een gezellige kalender


 
toen ik met mijn MadeWithLove uitdaging begon
had ik 'de gratis, maar foeilelijke kalender pimpen' bovenaan het lijstje staan
om snel als projectje aan te pakken
want ik ergerde me elke keer als ik keek


... dat kun je je vast wel voorstellen ;-)

de weken vlogen om, maar had niet het goede papier in huis
of geen inspiratie, geen tijd of geen zin
allerlei andere klusjes kwamen tussendoor
er gingen zelfs heel wat weken zonder projectjes voorbij
 

maar eindelijk is het dan toch van gekomen!
ik had gisteren zin om even alleen bezig te gaan
en ging boven aan mijn bureautje aan de slag
met inpakpapier, tape en knoopjes
 

de lelijke kalender is niet meer, hoera!
en hij past helemaal in het hoekje, waar hij hangt
'k ben er helemaal blij mee!








***

52 x MadeWithLove is mijn uitdaging voor 2014 om iedere week iets te maken
groot of klein, voor mezelf of voor een ander - dat maakt niet uit
als het maar zelfgemaakt is, met aandacht, met plezier!

8 opmerkingen:

Petra zei

Oh wat een super idee zeg! Je bent lekker bezig en je bespaart nog geld ook want het is zo makkelijk om even een nieuwe te kopen maar dit is vele malen leuker!

Jo en joh zei

Erg mooi geworden. Die kalenders zijn wel reuze handig.

Vlijtig Liesje zei

Superleuk geworden! Een prachtige make-over.

Lentebloemen zei

Wat vrolijk met die vlaggetjes joh!Erg leuk.

Noni zei

Die knoopjes, die vlaggetjes...helemaal af! :D

Jolanda zei

Mooi geworden. Net als je stempel in je vorige post, jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen....lieve groet

Doortje Dartel zei

Wat heb je dit leuk gedaan. Een plezier om naar te kijken.

Elizabeth zei

heel leuk geworden. Goed idee